هتل 5 ستاره را در اتومبیل میباخ تجربه کنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هتل 5 ستاره را در اتومبیل میباخ تجربه کنید
نوشته شده در شنبه 5 بهمن 1392
بازدید : 671
نویسنده : mr.carr

اوج تلفیق هنر و مهندسی در خودروی آلمانی

امروز می خواهیم در مورد یکی از لوکس ترین خودرو های جهان صحبت کنیم . تجمل گرایی،  امکانات رفاهی عالی و امنیت از جمله مهم ترین عناصر در طراحی و ساخت این خودرو ارزشمند می باشد .

میباخ "Maybach" نام کارخانه سازنده این نوع ازخودروها می باشد. این کارخانه در سال 1909 توسط "ویلیام میباخ" تاسیس شد وی ازجمله بنیانگذاران صنعت خودرو سازی نیز می باشد  . از تاریخچه پر فراز نشیب این کارخانه که بگذریم می خواهیم در مورد یکی از مدل های روز این کمپانی خودرو سازی صحبت کنیم. از آپشن های روتین که بیشتر خودرو های امروزی دارا می باشند نیز می گذریم و بررسی را متمرکز به تجهیزات خاص و منحصر به فرد این اشراف زاده ی آلمانی می کنیم .

به احساساتتان شک نکنید ! احساس امنیت ، احساس تجمل ، لوکس بودن ، احساس راحتی بی حد و مرز از جمله حس هایی است که در اولین تجربه استفاده از این خودر رو به شما دست خواهد داد . تمام اتومبیل های میباخ در یک چیز فقط مشترک اند  ، اینکه هر کدامشان منحصر به فرد هستند . هر  میباخ شاهکاری از هنر، زیبایی و مهندسی می باشد که  طراحان و مهندسان آلمانی در حد کمال از آنها بهره برده اند .

لند آولت "maybach-landaulet"  نام محصولی لوکس از این کمپانی می باشد .

این خودرو شکیل از پیشرانه 12 سیلندر و 36 سوپاپ استفاده می کند که قادر است این خودروی تقریبا 3 تنی را در کمتر از 6 ثانیه از سرعت صفر به مرز صد کیلومتر در ساعت برساند . گیربکس و سیستم انتقال قدرت در این ماشین با بهره مندی از جدیدترین فناوری های  خودررو سازی و طراحی منحصر به فرد آن، چابکی و نرمی خاصی را در کنترل این ماشین به وجود می آورد به این صورت که شما می توانید گیربکس را در دو حالت استاندارد و یا آسایش قرار دهید . برای زمانی که می خواهید از میهمانتان در اتومبیل خود با نوشیدنی پذیرایی کنید . نرمی و آسایشی که در حرکت خودرو به شما دست می دهد به گونه ای است که سخت متوجه خواهید شد این خود رو در حال حرکت می باشد.

با وجود ابعاد نسبتا بزرگ این خودرو رانندگان آن برای پارک کردن هیچ نگرانی ندارند ، چرا که در کلیه زوایای این ماشین حس گر هایی قرار داده شده است تا فاصله دقیق اشیا را به شما گزارش کند . یا بهتر بگویم : حوصله پارک کردن ندارید ؟ دکمه پارک اتوماتیک را بزنید تا میباخ شما خودش به گوشه ای رود و پارک شود !

شاید بگویید وجود دکمه های زیاد هنگام رانندگی ، تمرکز راننده را کم کند . اما باید بگویم که میباخ شما حرف گوش کن خوبیست . با بهره وری از تکنو لوژی های جدید شما هنگام رانندگی کافیست که هر کاری را می خواهید انجام دهید ، بگوید . میباخ برای شما انجام می دهد ! مثلا کافیست بگویید ضبط روشن ، ضبط روشن می شود یا چراغ جلو خاموش و یا . . .

امنیت، اولویت اول میباخ است . برای این منظور هیچ چیزی کم گذاشته نشده است و در حد کمال رعایت شده . جدا از کیسه های هوای هوشمند که با توجه به وزن سرنشین مقدار آن تغییر می کند! میباخ از بدنه ی فولادی بسیار مقاوم ساخته شده و به لطف فناوری های نوین کلیه ضربه های وارد شده به ماشین توسط حسگر های کار گذاشته شده در این خودرو گزارش داده می شود . به طوری که خودروی میباخ شما قادر است نوع حادثه و مقدار خسارت را به شما گزارش دهد .

میباخ در تلاش است تا فضایی کاملا مطبوع را در خودرو به شما ارائه دهد . آیا گذاشتن سیستم تهویه مطبوعع اتوماتیک برای میباخ کافیست ؟ جواب منفی است.  میباخ با گذاشتن خوشبو کننده هوای منحصر به فرد خویش همراه با هوای گرم و یا خنک نسیمی از بهشت را در خودروی شما جاری می سازد تا برای مهمان شما خاطره ی فراموش نشدنی به وجود آورد . شیشه ی عطر عجیب با طراحی عجیب تر بروی درچه ی تهویه مطبوع میانی تعبیه شده است که با فشار یک دکمه الکترونیکی میتواند  فعال و غیر فعال شود !

چرا زیاد از مهمان هایتنان می گوییم ؟ چون میباخ همچون یک سالن پذیرایی مجلل عمل می کند. گذاشتن میزهای تاشو روبه روی صندلی های عقب وجود یخچال 9 لیتری و سقف متحرک میباخ گواهی بر این ادعاست .  میباخ فضایی مناسب را برای شما به وجود می آورد تا فضای خودروی شما به اتاق جلسه ای عالی برای جلب رضایت مشتری شما جهت عقد قرار داد های نفتی و یا صنعتی کلان باشد . چرا چنین قرار داد هایی ؟ چون ارزان ترین میباخ ها قیمتی بالای 1 میلیون دلار دارند!!!

در کل همیشه ادغام هنر و صنعت باعث خلق شاهکار ها می شوند . میباخ یک شاهکار هنری و مهندسی می باشد که برای جزئی ترین مسائل ، عالی ترین ایده ها را ارائه داده است . از موتور قدرتمند این خودرو تا لیوان های نقره آن همه دست به دست هم داده اند تا فضایی لوکس را ایجاد کنند. تنها ایراد میباخ قیمت آن می باشد ، که آن هم  همچون دیگر آپشن های میباخ رویایی می باشد !






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: